- Allt har blivit mycket svårare än förut, och vi får ta smällen!

Skolan är svårare än någonsin just nu, och tar så jävla mycket ifrån mig..
Vi har börjat med ett nytt system igen A-F som är kanske en fördel för oss, men det är också MYCKET svårare att bli E (G) i de olika ämnena nu eftersom man behöver ALLA bitarna i grundkvalitéerna för att nå E!
Jag ska försöka kämpa på som bara den nu, innan det är försent.. Hur mycket det än kommer ta på mig så ska jag lyckas.
Till nutiden;
Sitter i soffan och kollat på Pettson & Findus, mogen cheeeeey.. Haha nemen, det är faktiskt helt mysigt och Findus är så söt!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och sedan blir det att äta pizza som mina föräldrar snart ska hämta. YUMMIE :D
Ha en fortsatt bra kväll. ♥
Gräsliga bilder men jag bjuder!
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0