- Det är bara att kämpa på, förlora aldrig hoppet.

Hade omprov i matten idag, det gick sämre än jag trott.. Jag som verkligen kände på mig att det skulle gå hur bra som helst , det gick kasst,fick ett poäng mer än förra omgången. Besviken tjej :(
Kände hur tårarna nästan kom, var helt blank i ögonen. Hela dagen har vart pissig, vart yr & har haft huvudvärk.
Men jag ska verkligen kämpa på nu i skolan! Jag tänker inte bli någon som står & säljer korv eller sockervadd. Vill jobba med något som jag tycker om, så nu är det nya tag som gäller, jag tänker inte ge upp i första taget!
Skolan var redigt seg idag, men det kan ju ha & göra med att det var första dagen efter lovet.

Ska hem till mormor & morfar och käka! Sen blir det plugg hela kvällen, sen ut & ta en powerwalk med Wilma.
& förövrigt så var höstlovet grymt! Ett av dem bästa, förutom sommarlovet då. Två av dem bästa loven hittills!
Skriver senare, om det finns tid till det ioförsig.


Bilden är tagen från weheartit.com

// Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0