Att man kan sakna en människa så otroligt mycket

Kvällen & natten igår tillbringades med Carro, vi satt uppe & flummade igenom halva natten. Vi somnade vid fyra & så skulle jag upp vid halv tio för att duscha och sånt! Carro stack hem vid halv två tiden sen vid två skjusade pappa upp mig till Julia i Huskvarna, saknat henne otroligt mycket! Tar vara på tiden jag är här ♥

När jag kom så stack vi till Hemmakväll & köpte gottgott, sen har vi gjort amerikanska pannkakor & kollat på någon kass skräck/humor film riktigt kass var den - '' Killer pad''
Sen gick vi ut för att Julia skulle träffa någon kille i tio min, knappt lönt? Men ja.
Får se vad som händer resten utav kvällen!

Skriver mer senare, eller i morgon.





Ganska snygg är jag på sista bilden ... eller? NEJ

// Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0