Avslutar lovet med en mysig fika....

..... Hemma hos mormor & morfar snart då :)
Så himla mysigt, speciellt nu på vintern/hösten.. ÄLSKAR det! ♥
Men det finns också nackdelar med vintern, fint att kolla på med all snö, nakna träd osv..
men inte lika kul att gå ut i, då det är så kallt så man fryser till istappar:(
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Har också en del plugg att ta itu med idag, har inte direkt suttit med det sådär jätte mycket nu på lovet som tänkt, DUMMA DUMMA MOA!!
Har matte & orienteringsprov imorgon (omprov) WEEEEHO -.-
HOPPAS verkligen jag blir godkänd på matten nu, skulle bli så glad så jag skulle spricka. Orkar inte mer omprov i just matte nu, inte mitt fel att jag är lite trög i knoppen när vi kommer till matte.....
Men nu ska jag baka chokladbollar, ha en fin dag allihopa :D
/ Moa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0