Baaaaaaam!

- OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? - 14 år
Hur lång är du? - ca 170 cm
Hur mycket väger du? - Hmm, imellan 50-55 kilo tror jag :)
Har du några piercingar/tatueringar? - 4 i örat, i naveln,i  näsan (dock utplockad för tillfället) & underläppen!
Vad vill du bli när du blir äldre? - Funderar fortfarande.. men det står imellan polis eller typ sjuksköterska men det är ju samma linje (SOS = Skydd&Säkerhet)
Är du singel? - jadå
Har du syskon? - jupp
Är du nöjd med dig själv? - nja, ibland.. alla har vi ju dagar då man är mindre nöjd!
Vad tror du andra får för intryck av dig? - sprallig,lojal & pratglad tjej?
Din favoritmaträtt? - Kina wook
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - blodpudding & spenat, bluäääääh
Din naturliga hårfärg? - Mörkmörkrött
- SENASTE -
Som ringde dig? - Malin
Som smsa dig? - Oliver
Som du smsa? - Oliver
Som du kramade? - Malin
Som du kysste? - de går jag inte in på eftersom killen känner typ alla där jag bor & dels för att jag ångrar det!
Som du slog? - Malin, haha
Som du bråka med? - hmmm, bråkar med lite äckel just nu! namn går jag inte in på.
Som massera dig? - malin & rebecka tror jag, hahaha
Som du dela dricka med? - gud, det vet jag inte. wtf vilken fråga?!
Missade samtalet? - mammi

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - nope
Hur många gånger har du varit kär? - 2
Har du blivit dumpad? - naaa
Har du dumpat någon? - jupp
Är du romantisk? - ja rättså? :)
Kärlek vs sex? - Kärlek
Ditt längsta förhållande? - ett par månader, exakt har jag inte koll på faktiskt.
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - nej
Vad faller du för hos killar? - humm, beror på vem det är. men först faller jag nog för utseendet, sen beteendet har också en stor del!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - jafan
Har någon varit otrogen MED dig? - nej
Har någon varit otrogen MOT dig? - nej
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man känner sig redo, alla är ju olika!
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Jag älskar dig, du är mitt allt osv

- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - ja
Parfym? - ja
Kjolar? - nej
Klänningar? - jupp, men enbart korta klänningar
Hoodtröjor? - självklart!!
Hårmousse? - kan hända, men däremot inte ofta alls.
Hårspray? - ja ibland,
Klackskor? - kan hända på lite finare tillfällen som fester, skolavslutningar osv.
Body spray? - ibland
Rouge? - när jag känner för det, när jag ser blek ut osådär :)
Foundation? - nej
Ringar? - nej
Mössa? - Ibland, inte ofta!
Hårband? - nej
Nagellack? - japp
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - ja som liten.
Har du druckit alkohol? - ja
Snusar du? - fyfan va äckligt, neeeeeeeeeeeeej
Har du druckit så mycket att du spytt? - nepp, faktiskt inte!
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - nej, heeeeeelt stolt :D
Har du tagit droger? - nejnejnejnej & återigen nej.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - kan ha hänt.
Har du strulat med en främling på fyllan? - nej
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej, sanningen kommer alltid fram till sist & jag ser inget med att ljuga om det så inte är en så kallad " vitlögn "
Har du tagit en väns pojkvän? - nej
Har du hotat någon? - ja det har jag nog!
Har du mobbat någon? - kanske som yngre, då man inte visste bättre.. nu har lite mer förstånd liksom!

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Malin, Sarah & Rebecka är nog mina bästa.
Saknar du? - Amanda J, Alexandra K och ett par till.
Vill du träffa just nu? - ↑ dem som står över detta.
Umgås du mest med? - Malin och Rebecka.
Stör du dig på? - vill inte gå in på namn.
Ringde du senast? - pappa
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Mirsad
Vem puffade dig senaste på facebook? - Matilda Malm
Vem skrev du senaste med på msn? - Mirsad
Vem kommer du träffa imorgon? - typ alla i skolan?
Vem har du inte träffat på länge? - kmr inte på fan o:
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Malin, Rebecka & lite killkompisar
Festar mest av dina vänner? - vetefan, har så mycket kompisar som festar så..
Är snyggast i klassen? - ehhm.. vetinte
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - hmm, vet jag inte faktiskt.
Skulle du vlija se ut som? - Megan Fox

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Nej, italienare vet ni
Är du glad just nu? - ja, men trött e jag.
Har du en hund? - jupp
Har du en katt? - ne men hade..
Har du varit utomlands nångång? - fett många gånger!!!
Har du svarat ärligt på alla frågor? - ja
Är du blyg? - Nej, verkligen inte!
Ska du ta körkort? - uuuuuuuuuuuhm, ja?!?!?!
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Tatuera vill jag jätte gärna, fast när jag e myndig :)
Vill du har barn? - Ja
Hade du kunnat adoptera? - bero på
Hade du kunnat adoptera bort? - aldrig
Har du en egen dator? - hihi ja vem har inte?
Går du i högstadiet? - Ja
Går du på gymnasie? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Mår du bra just nu? - gör jag väl! :D
SÅÅÅÅ, normal bild ;)
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

oliver vem? ;)

2011-11-09 @ 18:42:31
Postat av: SAndra

Fin blogg :)

2011-11-29 @ 21:31:47
URL: http://lovesandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0