Finns inget bättre än fina vänner som alltid ställer upp!♥

Kom hem från Moa vid halv åtta tiden ungefär.
Kollade på tv med mamma & pappa i bara några få min , gick upp på mitt rum & gjorde ingenting.
Sen smsade jag Carro & undrade ifall hon ville kolla på film med mig för andra dagen i rad. Men när hon kom så satt vi vid datorn & sen drev vi med hennes killkompis genom min mobil, trodde att jag skulle dö av skratt!
Hon åkte hem för en stund sedan nu.
Som Moa skrev innan så var vi ju på Boda Borg , snacka om att ''min'' grupp ägde ut Boda Borg! Vi fick 0 stämplar... Men vi höll humöret uppe ändå, vi gjorde det för en kul grej liksom! :D

Nu ska jag gå ner & tvätta bort sminket oså!


Jag & Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0