Försök inte att vara perfekt för någon. Vänta på den som älskar dina fel.

HALLÅ ALLA FULA TRYNEN DÄR UTE, NE FY DÄR VA JAG ELAK.. VI BÖRJAR OM..............
Hej alla sötisar! :D
Just nu sitter jag här i min ensamhet i mitt rum och chillar i sängen osv.
Funderar starkt på att kolla film eller något liknande, borde kanske det i & med att det blir uppstigning klockan 9 imorgon, vilket beror på att jag, mammi och Malin ska åka till Jönköping.
Blir lite shopping, kanske kommer bilder på sakerna när jag kommer hem ;)
Eller vem vet kanske ett videoinlägg där jag visar vad jag köpt, haha. Ska inte säga för mycket så ni har för stora förhoppningar, men det är ju ett alternativ.. men jag är nog för lat för just det alternativet! hihi.
Men nu blir det att troligtvis kolla på film,
tjohej.
/ Mois ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0