+ Jag är grym , okej?!

Är alldeles för trött för att ens orka tänka. Skolan är tuff för tillfället, klarar inte att tänka klart. Vill så mycket, men är alldeles för lat.

Seg dag igen, eller i alla fall när jag kom hem. Var hungrig så vi käkade tacos, jag mamma & lillebror.
Det är bara jag, mamma & oscar hemma denna veckan, pappa är i Jällevare (?) Hur sköen det nu stavas, det ligger i alla fall söder om kiruna.
Lite halvt mysigt sådär när han är borta, mindre gnäll & tjöt då ;)

Jag ska gå ner & tvätta bort sminket och försöka att somna, inte för att det kommer bli något direkt problem med det precis. Är hur trött som helst, orkar inte tänka eller någonting.
Läste lite vad Moa skrivit & såg att vi fått en kommentar om vi kunde göra någon video när vi sminkar oss och så.. Det ända jag använder är concealer & mascara ingenting annat så känns knappt lönt att göra någon video om det.

Men är det något annat, så fråga på! :)


Snygg webbcam bild eller något i den stilen , jag försökte se snygg ut i varje fall... Men lyckades inte , inte denna gången heller! Suck

//
Rebecka ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0