Påväg hem från Huskvarna

Tja! Bloggar ifrån mobilen, som rubriken säger så är jag påväg hem från två underbara dagar hos Julia! :)
Saknar henne redan, vi kollade i varje fall på ännu en skräck film " the moder's day" tror jag att den hette (?)
Sen gick vi upp & la oss, vaknade upp av att jag låg på golvet. Haha nej, men delade säng med Julia först men det blev trångt tyckte jag så jag la mig på hennes golv & sov. Hon tyckte att jag var sjuk, hehe .. Undrar ju varför ? ;)
Julia's killkompis ville att vi skulle komma & kolla på hans innebandy match idag också , så skulle vi träffat han efter. Så efter satt vi säkert & väntade i en halv timme sen visade det sig att han åkt hem.

Kändes som att vi slösat bort en hel dag bara för att kolla på han's innebandy match när vi kunde gjort något annat, jag träffar inte Julia så ofta..

Ska käka när jag kommer hem & sen drar jag med mig någon som vill hänga med ut.

Ingen av oss fastnade på bild idag..
/ rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0