Smärta, ohyes i say smärta!

Vad tycker ni om min svengelska där uppe? ;)
Somnade vid halv tio igår, mindre skönt att man vaknar upp senare & skriker för har sådan kramp i varden. Har kramp ganska ofta, men denna gången gjorde det verkligen ont. Det brukar släppa om man trycker ifrån en vägg eller något men det gjorde bara ännu ondare. Mamma smörjde in varden med en salva efter & det släppte, eller så somnade jag så kände ingen smärta efter. Men det gör jag nu, gör ont när jag går.
Vi brukar ha sovmorgon på onsdagar, men vi börjar med hemkunskap idag så nu är det slut med de.

Skriver nu på morgonen, för efter skolan finns det ingen tid. Ska plugga No,Matte & Tyska, så skriver i kväll! Om jag har ork till det villsäga.
Pussen! / Rebecka ♥


Ohyes, jag bjusssar på en gammal söt bild som fanns på mammas & pappas dator. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0