- Vart du än går ska jag alltid följa dig

Rebecka här!
Vaknade vid nio tiden igår av att Alva sa '' Nej becka nu måste vi gå upp! Det är brottom''
Vi skulle gått upp halv nio, för vi skulle åka kvart i tio. Somnade i varje fall med gårdagens smink, låter inte så särskilt fräscht. Iknow, men tvättade bort det när jag kom hem & hade dessutom brottom. Är så seg på morgonen, så ah!

Konfan för övrigt var la helt okej, Alva skulle öva på morgonen hon & några ifrån kören skulle sjunga på gudstjänsten. Sen kom dem andra från konfan & ifrån gnosjö så kollade & lyssnade vi på gudstjänsten som varade i ungefär en timme. Efter det käkade vi pizza sen skulle vi kolla på ''Jesus filmen'' , det fanns två delar. Vi kollade på del 1 sen tog vi en liten ''Break'' & intervjuade dem från gnosjö och ställde lite halvt dryga frågor.
- Favorit tandkräm? ÖÖÖÖH?! haha
Sen kollade vi klart, var bokstavligt talat nära på att somna där i dem där hårda obehagliga stolarna! Sen skulle vi till skillingehus för att gå någon tipsrunda , så jag & Malin gick. Sen skulle vi kolla på någon film om invandrare som höll på i 15 min efter det kom pappa & hämtade mig.

Det första jag gjorde var när jag kom hem var att tvätta bort sminket & sätta på datorn o dunka musik på högsta volym! Sätt där till 2 sen somnade jag, vaknade ett av att min bror kom in & väckte mig.
Så har suttit framför datorn tills nu, kanske dags att fixa i ordning sig och hitta på något? Jag funderar på't, fast har gjort det i en timme nu! & fortfarande inte kommit fram till något.


Söt tjej som lekte lite med Alvas ipod...
Ser nästan ut som en apa. :bigeyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0