Allt jag begär är ärliga svar...

Förlåt, har inte skrivit sedan i torsdags var av den anledningen är att jag inte har vart i närheten av en dator & har umgåts med vänner osv. Igår hängde jag med Amanda hem & sen var det hallowenpartyyyy hos en annan vän med massa annat fint folk! Alla hoppade runt & dansade och så gick vi en "planerad" spökrunda som killarna i klassen & från den andra klassen skrämde oss på & sen helt oplanerat kom de några andra som hoppade runt huset eller killarna visste ju om det men inte cornelia & dem.
En riktigt grymt bra början på höstlovet, men i kväll förstördes den lyckan kändes det som, känner mig typ knäckt & blåst.

Sitter i varje fall hemma hos min fina vän Alva, så blir att spendera natten här! Så blir att snacka hela natten lång,
I morgon är det även konfa,
- Taggad? Nej

Glad & en deppig tjej säger godnatt fina läsare!

// Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0