Är det här man ska skriva något för att få er att vilja läsa det andra..?

Tjabba!
Andra inlägget här, häftigt! hehe..
Vi kan ju börja med hur min dag har sett ut, vaknade upp av att jag hade kramp i varden & somnade sedan om o vaknade upp av alarmet. Kände av illamående & magont så stannade hemma från skolan idag, så har pluggat & fick även med mig mamma ut & gå en runda medans det var sol ute.
Inget illamående längre, lite ont i magen. Men ska ändå till skolan i morgon, hänger med Moa hem efter skolan. Så blir att sova över hos henne :D, det var ett tag sedan vi var nu ..
- Två år, det är sjukt!

Men måste gå & packa ner saker eftersom att jag hänger me henne hem direkt efter skolan i morgon!
Så får snabba mig lite!

 / Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0