Kalla mig inte ''Blondie'' på ett tag framöver!

Kom precis in efter att ha vart ute med Carro & gått en runda. Behövde prata lite om allt & ingenting,
Som Moa skrev innan så hade vi vollyboll turnering idag, jag var & spelade en match.
Sträckte nacken så kunde inte vrida huvudet utan tårarna kom, så ont gjorde det. Så tjejerna tyckte att jag inte skulle vara med mer, dem trodde att det skulle bli värre om jag fortsatte. Damn! :(
Ringde till morfar & bad han komma och hämta mig, hade så ont så orkade inte sitta kvar & kolla på mer.

Förresten så tonade jag mitt hår igår kväll, hittade på att jag skulle tona det till helgen. Eller mamma tyckte att vi skulle ta det till helgen, men jag ville göra det på dirren!
Och det blev jätte bra, bara att det syns att jag har haft blonda slingor men det ser mest naturligt ut! Så blev grymt nöjd :D


Fastnar inte på bild alls idag, ser ju förjävlig ut :thumbdown:
Håret är inte riktigt så brunt, min cam stämmer inte riktigt överens med verkligheten. Det är en aning ljusare i verkligheten.

// Rebecka ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0