Ett inlägg såhär på kvällskvisten!

Hallå alla fina :D
Bad Rebecka att skriva ett inlägg innnan, vilket hon gjorde.. det blev ju kanonisch.
Så tänkte att det kanske är dags för mig också..? eller något.
Sitter just nu och dunkar musik och härjar lite på facebook, rätt gött.
Dags att plugga snart, matte-prov imorgon. WEEEEEEEEHO, ÄLSKAR MATTE!!!! VÄRSTA SNILLET HÄR.
FAAAAAAAST NÄ.. SAKEN ÄR DEN ATT JAG SUGER. Känns som att min hjärna dör så fort jag börjar tänka på matte...
Får göra så gott jag kan.
Orkar inte plugga mer idag, eftersom jag va tvungen att läsa ut en halv bok som visst skulle färdigt till imorgon i skolan, fast jag läste mer, fastnar fan i skiten när jag väl börjat läsa.
Föresten, som Rebecka sa följer hon med mig hem imorgon och slaggar här. Det blir fetingnice det!
Men nu är jag helt ordlös & vill inte babbla om något onördigt.

TJENIXEN!
/ MOA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0