Känslan när föräldrar dunkar musik på morgonen när man försöker sova

Passar på att skriva ett inlägg medans Moa fortfarande ligger & sover. Vet inte riktigt hur länge hon var uppe inatt, men jag somnade säkert någonoch sa något i stil med : Ah, ni sover ni ja.
Sen hörde man att han gick ner & satte p timme före henne! ;)
Vaknade i varje fall av att pappa kom upp på rummet å högsta volym på tv & dunkade musik. Förjävligt
Moa verkar inte störa sig så mycket av det i varje fall eftersom hon fortfarande sover.
Igår när jag & Moa satt o skype kom mamma hem från någon ''klass återträff'' & var lite lullig, så hon kom upp & började fjanta sig. Satt & skrattade så tårarna sprutade, och dessutom trillade hon in i väggen. Höll på att dö.. typ

Får la hoppas på att Moa vaknar snart, undra om hon minns att jag råkade sparka till henne i ansiktet inatt (?) Haha , pinsamt....

Älskar dig Moiiis!♥


Kommentarer
Postat av: Dea

SV; Tack :)

2011-10-23 @ 14:05:26
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: pessys

hej! skulle vara jätteglad, JÄTTEGLAD om du tog dig tid att rösta på mig i en tävling. klicka på hjärtat tills siffran ändras, då är rösten räknad. skulle vara jättesnällt av dig http://apps.facebook.com/freshtoday_sverige?entry_id=1594



Alla som röstar får såklart en länk på bloggen! Plus att ni kan vinna ett valfrit inlägg;)

Sry för denna kommentar, men jag behöver er verkligen<3

2011-10-23 @ 18:19:14
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0