Kom till semifinal på volleybollturneringen....

.... BRA KÄMPAT TJEJER! :D
Fan va bra det gick på slutet, för innan semifinalen övade vi som fan & jag blev typ as grym.
HELVETE ATT JAG INTE VA SÅ BRA FRÅN BÖRJAN! Men ähh, att vi kom ända in till semifinalen är ju as grymt!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHO.
Till nutiden, kom typ precis hem för ett par minuter sedan & nu sitter jag i brorsans rum med min lilla vovve i knäet.
Ska strax hoppa in i duschen, sen blir det lite slapp sen raka vägen ner till UG (en ungdomsgård, där jag bor) en svängis.
Men ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare ikväll om inte så uppdaterar säkert Rebecka som nu blivit brunett förresten hon gjorde det igårkväll, aaaaaas fin blev hon.
Men pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0