Mobil bloggning

Efter jag skrivit inlägget innan idag så satt jag på en film & glodde en stund tills mamma ringde & sa att vi skulle sticka till Värnamo en snabbis och köpa toning till mitt hår! Hon hade vart med min bror på utvecklingssamtal, så sprang upp & städade i ordning lite i rummet, efter en kvart kom hon hem så då åkte vi iväg.
Det var svårt att välja vilken färg jag skulle ha, inte världens lättaste. Eftersom att jag har röda pigment i mitt hår så kan det bli rött, men tillslut så hittade vi något som skulle passa. Hoppas jag, ska tona det i helgen!
Efter det stack vi & handlade sen åt vi på Max. Det blev inte så mycket "plugg" idag :$ glömde helt enkelt bort de.

Köpte även en mysig tröja,
Kass bild - men är usel på att ta kort på saker ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0