Sedan jag tog av mig glasögonen har jag blivit en helt ny person

Som rubriken beskriver så sen jag tog av mig glasögon & under sommarlovet har jag blivit som en helt ny person både utseende messigt & personligheten, jag har förändrats mycket på ett bra sätt enligt andra! :)
Även nu när jag tonat håret så känner jag mig som en helt ny människa! Jag är fortfarande ''jag'' men känner mig förnyad,
Jag tonade håret för jag kände för en förändring, & att jag skulle börja sköta plugget! Vi går i skolan för det är där vi ''jobbar'' för vår framtid, så kanske dags för mig att börja tänka om? På höstlovet ska jag & Moa ta några dagar & vara o lägga ifrån oss mobilerna, datorerna & ta fram böckerna och börja plugga. Det är nu det gäller!
Men det funkar inte att slösa bort hela dagarna framför datorn & inte ens tar upp och läser i böckerna som ligger där i väskan. I väskan gör dem ingen som helst nytta,
Men jag är lat,  Men från & med nu ska jag göra mitt bästa, efter höstlovet ska jag kämpa på! Ska göra allt för att få dem betygen jag vill ha.

Nu ska jag sätta upp håret i en toffs, lägga ifrån mig mobilen, stänga av datorn & plugga på dem tyska verben tills i morgon.
- Det får ta en timme, två timmar , tre timmar det spelar ingen roll hur många timmar det kommer ta för mig att lära mig dem. Jag ska lyckas, det ska jag!

 // Rebecka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0