Vilka är vi?

Jag heter Moa Eklund och är 14 bast. Jag bor 5 mil utanför Jönköping (Alltså i Småland) På fritiden brukar jag dansa, gillar att sjunga och vara med kompisar. Jag är också shoppgalen och älskar allt som har med skönhet och mode och göra så en hel del mode & skönhet kommer därför ploppa upp på bloggen.
Jag heter Rebecka Lagerstrand och är 14 år. Jag bor 6 mil utanför Jönköping , en mil utanför där Moa bor. På fritiden brukar jag umgås med vänner & "plugga" hehe, när det finns "tid" och ork till det förståss.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
HOPPAS NI SKA TRIVAS, VÄLKOMNA TILL VÅRT RACE
/ MOA & REBECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0